اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که هر روزه فیلم ها و عکسهای زیادی در آن آپلود و به نمایش گذاشته میشود.چند وقت پیش بود که اینستاگرام با رونمایی از سیستم IGTV خود به مخاطبان این شبکه اجتماعی اجازه داد تا فیلم های بالای یک دقیقه را آپلود و در صفحه خود به اشتراک بگذارند.

همانگونه که میدانید شما در اینستاگرام و در پست صفحه اصلی خود اجازه دارید فقط ۶۰ ثانیه از یک فیلم را منتشر کنید اما چند ماهی میشود بعضی از افراد معروف اینستاگرام با انتشار ویدیوهایی بیشتر از یک دقیقه این سوال را در ذهن بعضی از کاربران ایجاد کرده که نکنه اینستاگرام یک سیستم جدید رونمایی کرده و آن ها خبر ندارند؟!!!جواب سوال شما خیر است!!!

اینستاگرام هیچ سیستم جدیدی رونمایی نکرده و این فقط یک باگ یا(حفره امنیتی) است که توسط بعضی افراد کشف و درحال استفاده از آن هستند.در ادامه به آموزش استفاده کردن از این باگ(حفره امنیتی)میپردازیم.

 

چطور یک ویدئوی 2 دقیقه ای را در اینستاگرام پست کنم؟

 

چطور یک ویدئوی ۲ دقیقه ای را در اینستاگرام پست کنم؟

 

توجه: ‍ نکته ۱: این آموزش تا به امروز به تاریخ سه شنبه – ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ روی ویدیوهای (۱تا ۷ دقیقه تست شده) و ممکن است به مرور زمان و آپدیت اپیکیشن اینستاگرام این باگ از بین برود.

توجه: نکته ۲: ویدیو انتخابی نباید بیشتر از ۱۰ دقیقه باشد.

 

آموزش آپلود ویدیو بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام

 

ابتدا داخل اینستاگرام گزینه + را برای پست گذاشتن بزنید و یکی از ویدیوهای داخل گوشیتون رو انتخاب کنید و گزینه Next را بزنید.

✅در صفحه بعد گزینه وسط صفحه TRIM را انتخاب کنید.

✅حالا در قسمت ویرایش ویدیو صفحه را به سمت ‍ چپ بکشید تا به آخر ویدیو برسید و دوباره گزینه Next را بزنید.

✅در صفحه بعد گزینه Tag People را زده و حتما یکی را تگ کنید(میتونید پیج خودتون هم تگ کنید) بعد از تگ کردن، یکبار دکمه برگشت رو بزنید تا برگردید صفحه قبل.

✅حالا قسمت ویرایش ویدیو رو این بار تا جایی که میخوایید ویدیو رو پست کنید به سمت راست بکشید و دوباره گزینه ‍Next رو زده و در آخر گزینه Share را بزنید تا ویدیو چند دقیقه ای داخل اینستاگرام آپلود کنید.

 

توجه:نکته ۳: اگر ویدیو شما آپلود شد اما با یک اکانت دیگر تست کردید و ویدیو در صفحه شما نبود زمان آن ویدیو را کم کنید و دوباره آن را در صفحه خود آپلود کنید.

 

ویدیو آموزشی:

چطور یک ویدئوی ۲ دقیقه ای را در اینستاگرام پست کنم؟

 

آپدیت:

✅ در به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام قابلیتی با نام «مولتی فوتو» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانید چند عکس یا چند تصویر ویدئویی که طول هر کدام از آنها حداکثر یک دقیقه است را در کنار یکدیگر منتشر کنید.

منبع: واحد آموزشی فالوو تک

2 دیدگاه برای “چطور یک ویدئوی ۲ دقیقه ای را در اینستاگرام پست کنم؟آپدیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *