تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات هدفمند ، فروش بیشتر

 

 

اگر کسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت کرده باشد وکمی از دریای اطلاعات آن آشنایی داشته باشد  خیلی خوب میداند که اینستاگرام روشی نوین در تبلیغات و برند سازی در عصر دیجیتال تبدیل شده است و اگردر اینستاگرام یک فالوور به مشتریان خود اضافه کند آن  فالوور اینستاگرام یک مشتری ثابت است.در این صورت با تبلیغات در اینستاگرام شما مشتریانی ثابت را خواهید یافت که همواره با شما هستند و از آخرین اخبار شما مطلع اند.

پس تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید…

 

 

با تبلیغات دراینستاگرام به چه چیزهایی دست پیدا خواهید کرد؟

در هزینه های خود صرفه جویی میکنید. از مدیریت مشتریان خود لذت میبرید. همواره با مشتریانتان در تماس هستید. فروش محصولات خود را افزایش میدهید.

 

چه روش هایی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود داره؟

۱ – درج تبلیغات محصولات شما وبرند شما در پیج هایی پر بازدید.

۲ – جذب فالوور از سایت فروشگاهی شما با استفاده از مدیریت مشتریان

۳ – تبادل با پیج های هم رده خودتونه

 

اما نکته قابل توجه اینه که هرکدام از موارد بالا معایب خود را دارن که اینجا به تک تک اونا میپدازیم:

 

درج تبلیغات محصولات شما و کار (برند) شما در پیج هایی پر بازدید:

 

شاید دیده باشید پیج هایی هستند که فالوورها و لایک های خوبی دارند و در بیو خود زدن (تبلیغات با قیمت مناسب یا با کمترین هزینه) یا پیج های به اصطلاح شاخ های اینستاگرام که با گرفتن هزینه های زیاد دو تا یک هفته تبلیغ یک محصول یا برندی را تبلیغ میکنند, ممکنه در نگاه اول این روش بهترین و تاثیرگذارترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام باشه و متاسفانه در حال حاضر خیلی از کسب و کارها از این روش قدیمی و ناکارآمد هنوز هم استفاده میکنند اما چند نکته هست که ثابت میکند این روش, قدیمی و آنچنان دیگه کارآمد نیست.

 

۱ –ممکنه شما کارتان فروش لباس باشد, فروش لوازم خانگی باشد, فروش لوازم دست دوم باشد و یا یک شرکت مهاجرتی داشته باشید به نظر شما کدوم یک از پیج هایی که سفارش تبلیغات میگیرند با کسبو کار شما مرتبطه؟آیا اصلا چنین پیجی وجود دارد؟پس بزرگترین مشکل اینگونه تبلیغات مرتبط نبودن با کسبو کار و برند شماست.

 

۲ –شما برای دادن تبلیغ هزینه خیلی خیلی زیادی میپردازید!!!

مثلا برای یک هفته ممکنه مبلغی بالای ۳۰۰ هزارتومان پرداخت کنید و پست شما فقط برای چند روز پست اول باشد چرا که در این یک هفته قطعا صاحب پیج پست جدیدی میگذارد, پس تبلیغ شما در اون یک هفته شاید فقط دو روز اول بیشترین بازدید را داشته باشد.

 

۳ شما به صورت مستقیم نمیتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ممکنه مخاطبین اون پیج اصلا حتی یک بار هم به پیج شما سر نزند و از شما خرید نکند, معمولا وقتی من دنبال چیزی نباشم به پیجی هم که اون محصول را میفروشه هم سر نمیزنم و این احتمال خیلی زیاده پیجی که تبلیغات شما را زده اگر محصولات شما مرتبط با خانوم ها باشد بیشتر فالوور های اون پیج مرد باشن و اصلا به پیج شما سر نزند و برعکس به عبارتی ساده تر شما هزینه سنگینی بابت تبلیغات در اینگونه پیج ها پرداخت میکنید اما ممکنه نتیجه خوبی نگیرید چون تبلیغات شما هدفمند نیست.

 

جذب فالوور از سایت فروشگاهی:

این روش روش خیلی خوبی بود اگر مجبور نبودید برای سایت بیزینسی خودتون تبلیغات میلیونی کنید تا سایت شما در گوگل دیده شود و جز سایت های اول باشد پس عملا این روش روش خوبی برای جذب مشتری در اینستاگرام نیست.

 

تبادل با پیج های هم رده خودتونه:

درصد این نوع تبلیغات و بازدهیش تقریبا صفره

چرا که اگر پیجی هم صنف و هم کار شما باشد احتمالش خیلی کمه اگر فالوورهای بالایی هم داشته باشد

فالوورهای آن پیج فیک نباشن.

 

شاید با دونستن و فهمیدن این معایب در روشهای قدیمی تبلیغات در اینستاگرام

با خودتون بگید پس…

 برای تبلیغات در اینستاگرام چه روشی مناسبه و بیشترین بازدهی را برای من داره؟

تبلیغات هدفمند

بهترین روش تبلیغات,تبلیغات هدفمند و تاثیرگذار در اینستاگرامه!!

 

برای خواندن مقاله در این رابطه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *